پکیج تمرینی و نمونه سوالات اسپیکینگ واقعی آزمون دولینگو

دولینگو(duolingo) یک ازمون  مهارت زبان انگلیسی آنلاین است، که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز در دسترس است. زمان این آزمون کمتر از یک ساعت است. هزینه ازمون دولینگو ۴۹ دلار است به صورت کاملا انلاینمی باشد و نمرات این آزمون به مدت دو سال اعتبار دارد. برای ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

آمادگی برای ازمون Duolingo کاری تقریبا سخت است، به عنوان مثال مهارت شما در توضیح عکسی که هرگز ندیده‌اید سنجیده می شود! بااین‌وجود راهکارهایی وجود دارد که می‌توانید برای اطمینان از آماده بودن آن انجام دهید.

وبسایت ایران دولینگو، با ساده ترین شکل و با جریانی روان و زیبا، دولینگو را  به شما آموزش می دهد. ایران دولینگو، تمام آن چیزی است که یک زبان اموز  برای این آزمون احتیاج دارد. این پکیج می تواند شما را به نمره دلخواهتان برساند.

ایران دولینگو، نمونه های تمرینی که برای آمادگی بخش اسپیکینگ ازمون دولینگو نیاز دارید تا بتوانید دانش و مهارت خود را بالا برده و سپس در آزمون شرکت کنید را در یک پیکج آماده کرده است. از این پکیج می توانید به صورت تمرین در بخش اسپیکینگ  آزمون استفاده کنید. پکیج تمرینی ایران دولینگو کاملا خودخوان می باشد.

توضیحات پکیج اسپیکینگ ازمون انگلیسی دولینگو:

بخش اسپیکینگ آزمون دولینگو شامل سه گروه سوال است که شامل: توصیف تصویر – صوتی – cue card است.

پکیجی که در دسترس دارید ۱۵ نمونه سوال واقعی بخش صوتی آزمون دولینگو است.

این سوالات همواره در بیست دقیقه ی پایانی آزمون پخش میشوند که لازم به ذکر است در هر آزمون شما دو مورد از این نمونه سوالات صوتی را خواهید شنید که برای گرفتن نمره مناسب باید تقریبا ۵۰ ثانیه صحبت کنید.

در ازمون واقعی دولینگو سه بار فرصت دارید تا به هر سوال گوش بدهید پس برای گرفتن بهترین نتیجه پیشنهاد میکنیم تا ابتدا به هریک از سوالات ۳ بار گوش دهید و سعی کنید تا پاسخ مناسبی برای آن ارائه کنید. سپس در اسلاید بعد که متن هر سوال به همراه یک نمونه جواب برای گرفتن نمره ۱۲۰ به بالا فراهم شده که میتوانید با مطالعه آن سطح پاسخگویی خود را ارتقا دهید .

لازم به ذکر است که احتمال تکرار سوالات این پکیج در آزمون شما زیاد است.

فایل پکیج به صورت پاورپوینت با قابلیت پخش صوت می باشد

تصاویر زیر قسمت های از بخش های این پکیج است.

photo 2022 03 10 22 01 51 300x169 - پکیج اسپیکینگ نمونه سوالات واقعی آزمون دولینگو به همراه جواب

photo 2022 03 10 22 02 00 300x169 - پکیج اسپیکینگ نمونه سوالات واقعی آزمون دولینگو به همراه جواب

برای خرید این پکیج بر روی لینک زیر کلیک نمایید

قیمت ۱۳۹ هزار تومان    ۷۰ هزار تومان