نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

اگر قصد شرکت در امتحان انگلیسی Duolingo را دارید ، راهنمای راهنمایی برتر برای قبولی با نمره بالایی را که می خواهید ، بررسی کنید! از شما خواسته می شود کارهای مختلفی را امتحان کنید که مهارت های گفتاری ، خواندن ، گوش دادن و نوشتن را که با استفاده از سیستم نمره Duolingo به دست آورده اید

کلمات واقعی را از یک لیست نوشته شده انتخاب کنید  در این کار لیستی از کلمات به شما داده می شود ، برخی واقعی و برخی ساخته شده و از آنها خواسته می شود که فقط کلمات صحیح را انتخاب کنید.

 نکته ! در انتخاب کلمه صحیح مراقب باشید و مطمئن شوید که املا را چک می کنید زیرا به نظر می رسد برخی از کلمات درست هستند اما در واقع اشتباه هستند!

words to keep 300x103 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

 

کلمات واقعی را از لیست صوتی انتخاب کنید  مشابه کار قبلی اما به جای خواندن ، قبل از انتخاب کلمات واقعی به کلماتی که به صورت شفاهی داده می شوند گوش دهید.

 نکته ! در مورد این امتحان همان توصیه قبلی کارساز است. تلفظ ممکن است مانند یک کلمه واقعی به نظر برسد اما در واقع خیلی دقیق نیست.

real english word 300x99 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

تکمیل کلمات در یک پاراگراف این کار شما را ملزم به تکمیل حروف گمشده در کلمات انتخاب شده در یک پاراگراف مشخص می کند. شما در حال دانش آزمایش واژگان ، شکل گیری جملات و ساختارهای دستور زبان هستید.

نکته ! می توانید برخی از ساختارهای دستوری خاص یا حروف اضافه وابسته را برای کمک به آمادگی برای این قسمت از آزمون چک کنید.

missing words 300x94 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

جمله ای را که می شنوید تایپ کنید  یک کار ساده نوشتن آنچه می شنوید با گزینه تکرار ۳ بار. در اینجا شما در حال درک مهارت شنیداری ، واژگان و املای خود هستید. نکته ! لهجه هایی که می شنوید آمریکایی است ، اگر با این لهجه آشنایی ندارید ، شروع به تماشای تلویزیون و فیلم آمریکایی یا گوش دادن به پادکست آمریکایی کنید.

hear words 300x114 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

صدای خودتان را ضبط کنید و یک جمله معین را بیان کنید این وظیفه همه در مورد تلفظ شما از کلمات منفرد است اما استرس جمله و دانش لحن شما مهم است. به یاد داشته باشید که انگلیسی یک زبان استرس زا است و به این معنی است که برخلاف زبانهای دیگر مانند اسپانیایی ، فرانسوی یا کانتونی ، بعضی از هجاها طولانی تر یا کوتاه تر می شوند.

نکته ! صدای خودتان را ضبط کنید و جملات کوتاه را بگویید و به آنها گوش فرا دهید تا ببینید آیا می توانید تلفظ خود را بهبود ببخشید. برای اطمینان از صحیح بودن کلمات می توانید بصورت آنلاین بررسی کنید.

record your self 300x107 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

برای هر تصویر کلمه انگلیسی را بگویید  این بار به جای اینکه کلمه ای برای تلفظ به شما داده شود ، بر روی دانش واژگان و همچنین تلفظ عمومی خود آزمایش می کنید. اگر نسبت به آنچه می بینید از کلمه اطمینان ندارید ، می توانید حدس بزنید.

نکته ! شما به دلیل پاسخهای اشتباه نمره از دست نمیدهید ، بنابراین اگر نمی دانید حدس بزنید!

speak english word 300x139 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

حداقل ۱ جمله در مورد تصویر داده شده بنویسید   این کار از شما می خواهد که با استفاده از زبان توصیفی درباره ساختارهای نوشتاری خود فکر کنید. شما باید جملات کاملی را بنویسید که دارای علائم نگارشی مناسب باشد و ایده آنچه را که در تصویر نشان داده شده است را به خواننده ارائه دهید.

نکته ! هرچه در مدت زمان کوتاهی قادر به نوشتن باشید ، نمره بالاتری دریافت خواهید کرد.

write your response 300x129 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

آماده شوید حداقل ۳۰ ثانیه در مورد سوال ارائه شده صحبت کنید  این کار به شما راهنمایی در مورد موضوعی می دهد که دوست دارند در مورد آن صحبت کنید. همانطور که آزمون با استفاده از وب کم شما ضبط می شود ، فیلم ارزیابی می شود و برای تسلط ، دقت ، تلفظ و میزان توانایی شما در جلب نظر شما علامت گذاری می شود.

نکته ! اگر نمی توانید به یک جواب درست برای این سوال فکر کنید ، می توانید یک سوال را خلق کنید. فکر نکنید که سرگرمی مورد علاقه شما چیست ، هرچیزی که به ذهنتان در رابطه به آن موضوع میرسد را بیان کنید .

prepare to speak 300x105 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

یک موضوع را برای صحبت ۱-۳ دقیقه انتخاب کنید  مشابه کار قبلی ، این موضوع به شما کمک می کند تا آنجا که ممکن است زبان گفتاری خود را به نمایش بگذارید. آنها می خواهند شما خود را تحت فشار قرار دهید و انگلیسی خود را به نمایش بگذارید ، سعی کنید زبان  شما ، ساختارهای گرامری پیچیده و نشانگرهای گفتاری را در بر بگیرید. این قسمت در واقع تاثیری در نمره شما ندارد و لی بخشی از امتحان شماست ، اما برای دانشگاهی  که درخواست می کنید ارسال می شود. این یک فرصت عالی برای نشان دادن اینکه شما چه کسی هستید و مهارت انگلیسی خود را دارید.

نکته ! هنگام صحبت در یک مونولوگ ، تلفظ و تلفظ جمله خود را فراموش نکنید.

choose one topic 300x122 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

یک موضوع را انتخاب کنید تا ۳-۵ دقیقه در مورد آن بنویسید  نوشتن! این وظیفه جایی است که شما قادر خواهید بود مهارت های نوشتاری عالی خود را در مورد هر یک از مباحث ارائه شده به نمایش بگذارید. همچنین به شما دستور داده می شود که در مورد چه چیزی بنویسید . سعی کنید تا آنجا که ممکن است بنویسید (حداکثر ۵ دقیقه و ۵۰۰ کلمه) تا مطمئن شوید که سبک نوشتاری و دانش عمومی انگلیسی خود را نشان می دهید.

نکته ! هدف شما این است که از نشانگرهای گفتمان ، پیوند دادن کلمات ، زبان توصیفی و تخیلی و جملات کامل با ساختارهای گرامری پیچیده استفاده کنید.

choose top to write 300x114 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

write about topic 300x112 - نحوه قبولی در ازمون دولینگو (Duolingo test)

نکات برتر نهایی برای قبولی در آزمون دولینگو

این آزمون برای آزمایش سطح انگلیسی شما طراحی شده است و بر اساس تکنیک های خاص آزمون مورد نیاز برای آزمون هایی مانند IELTS یا TEOFL نیست. بهترین راه برای آمادگی در این زمینه ، بهبود زبان عمومی خود با گذراندن کلاس با معلم یا انجام خودآموزی است. در حالی که ما همیشه به دانش آموزان توصیه می کنیم که مسئولیت یادگیری خود را به عهده بگیرند و خودشان مطالعه کنند ، اما فکر می کنیم موثرترین راه برای پیشرفت دانش آموز ، تلفیق این درس با گذراندن دروس با یک معلم واجد شرایط انگلیسی است.

آماده شدن برای هر نوع آزمون می تواند دلهره آور باشد اما در ایران دولینگو ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. اگر می خواهید آمادگی برای آزمون duolingo را انجام دهید ، کانال تلگرامی ایران دولینگو می تواند به شما در رسیدن به هدف خود کمک کند .

کانال تلگرام ایران دولینگو: iranduolingo@
گروه تلگرام ایران دولینگو: IranDuolingo_group@